top of page

HI, I'M MARGY VAN DER HAVEN

Learn More
Blog: Welcome
Blog: Blog2
Search
  • Writer's picturemargy

Zwevend

Ik heb deze week het eerste stuk van het character gerotoscoped zoals het in de animatie komt en kwam erachter dat er wel iets interesants zit in dat hij op iets spring wat er niet is en de verrassing die daarmee komt omdat je niet kan zien waar iets staat. Ik wil hier graag nog verder op gaan maar leg het voor nu even aan de kant omdat ik me moet focussen op het huidige project waar ik nu mee bezig ben.


2 views0 comments

Recent Posts

See All

Inkt

Herkansing

afgelopen woendag had ik een herkansing die ik weer niet gehaald heb. Ik had hier onderander uit begrepen dat ik met het project van nu, waar de herkansing niet over ging, ook mogelijk niet goed bezig

bottom of page